REBECCA RYDBERG

FRIDAY <3- WEDDINGWEEKEND | 2015-09-06, 19:11:29

På fredagen vaknade jag upp lite lätt bakis men ändå glad att jag drog tidigt.
Packade ihop lite snabbt sen gick mitt tåg till Avesta,time for the wedding weekend!!
Planerats i över 6 månader och känslan över att ens storasyster ska gifta sig, herregud vad weird!!
Blev iallafall upphämtad runt lunch på tågstationen av mami och Joline.
Åkte ner på stan för lite lunch och så innan vi åkte ut till Bjurfors där bröllopet äger rum.
Mysteo och lekte hela eftermiddagen med Joline, sen kom tärnor och brudparet ut dit.
Vi började fixa iordning allt inför lördagen, dekoration, praktiska saker osv.
Sen tränade vi på spexlåten som vi ska sjunga på bröllopet innan vi sa godnatt.

Vaknade sedan varje timme hela natten, delade rum med Mamma och Joline och hon vakande konstant.
Så när jag väl 05.30 blev väckt helt för då ville hon gå upp då var jag helt slut!!
Men hoppade in i duschen, packade ihop mina saker och så sen skjutsade mamma mig till Linn.
Det var dags för champagnefrukost med tärnorna och bestman, det var såå gott och så fint!
Förstod inte riktigt att hon skulle gifta sig, kändes som en speciell dag men på ett konstigt sätt haha
Boysen åkte iväg och vi började fixa oss med smink och hår :)
Sen vid 14.00 åkte vi ut till Bjurfors och mötte upp Niclas och Myggan för att ta massa kort.




 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback