REBECCA RYDBERG

20 AUG- MÄDDAN | 2015-09-06, 19:00:22

Vaknade upp tidigt på torsdagen och åkte iväg och fixade naglar och fransar.
Blev sååå bra och fint, provade på nya ställen på både naglar och fransar men supernöjd!!
Sen köpte jag lunch och väntade på att Sandra skulle hämta mig.
Hon yrade bort sig i typ 30 min hahah men tillslut så hittade jag på henne.
Åkte och hämtade ut mitt Nellypaket och sen hem till Olivia.

Skjutsade iväg Sandra till Kräftis medan jag och Olivia började fixa oss och föra lite.
Sen vid 17 drog vi oss mot kräftis för den efterlängtade mäddan.
Det var en 3rättersmiddag med alla faddrar, buddys, projektgrupp, styrelse och lite fler.
Vi lärde oss massa låtar som vi måste kunna nu till sittningarna, kommer bli så roligt!! :)
Efter middagen åkte jag hem men blev direkt övertalad så vände och åkte till stures för utgång.
Blev dock inte långvarigt, men det var en toppenkväll!!!












 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback