REBECCA RYDBERG

TORSDAG | 2015-05-23, 21:16:57

Onsdag vaknade vi alla upp tidigt, jag hade sjukaste baksmällan och huvudvärken för jag ramlade och slog i huvudet så jag fick världens bula.
Så blåmärken och hjärnskakning är vad jag fick med mig från gårdagen...
Låg och sov hela dagen fram tills jag mötte upp Daniel och Fredrik, så åkte vi hem till John en sväng.
Sen mötte vi upp vårt härliga fotbollsgäng för en skolturnering, jag skulle ha spelat men med hjärnskakning  blev det svårt!
Lager var iallafall grymma och missade tyvärr att spela final men ändå:)

Efter de åkte jag Hanna Sandra och Olivia hem till mig, köpte med sushi och mumsade i oss.
Sen köpte vi kaffe och gick på bio, världens bästa pitch perfect 2.
Den var dock inte lika bra som första men ändå grym :)
Efter bion så var jag påväg hem men vågade inte sova själv så åkte hem till Maja och sov.



Kommentarer
Kommentarer

Trackback