REBECCA RYDBERG

TIDAG & ONSDAG | 2015-05-28, 15:06:24

I tisdags så tog jag mig upp till föreläsningen, men precis innan vi skulle gå in så bestämde vi oss för att vi inte orkade.
Sitta på en föreläsning där föreläsaren bara kör på på och du inte förstår, det är ovärt.
Så jag och Hanna satt utanför och pratade ikapp innan vi gick in efter första halvan.
Jag bokstavligen la mig ner och somnade, trött tjej delux!
Sen gick vi på andra föreläsningen också innan vi käkade lunch.
Efter den gjorde vi klart semuppgiften och sen satt jag kvar 2-3h och pluggade.
Bästa stället och plugga på är verkligen tysta delen i skolan, finns inget annat o göra än plugga.


Igår onsdag så vaknade jag inte förens vid 11-12 när Hanna ringde och väckte mig.
Så sjukt trött tjej!
Tog mig ner på stan och shoppade loss, nya fina skor, ny jacka, ny klänning och ny bikini bland annat.
Sen fixade jag mina rayban som gått sönder, så glad att det gick och laga dom.
Efter det så sprang jag in på systemet innan jag skyndade hem för att fixa mig.
Vid 15 kom Hannie hit, vi fixade oss och sen köpte vi med sushi och åkte till Frida.
Förade hemma hos henne på hennes balkong med lite andra tjejer från skolan, så sjukt mysigt!
Sen vid 19 tog vi oss till Josefina, en superfin uteservering ute på Djurgården.
Hade en toppenkväll, men sjukt nice väder, trevligt folk osv.
Vid 23 skulle vi bege oss till solli men energin dog, så vi köpte med mat hem och sov hos mig.





Idag stack Hanna iväg på jobb och jag och Daniel tog oss ner till Espresso house för lunch.
Blev mysigt bakishäng i solen och jag brände mig typ haha, så sjukt stark sol.
Nu är det plugg som gäller, jag hoppade över mitt seminarie idag så tapapde 5% på mitt betyg.
Suger men dom andra skulle inte gå och jag hade inte klarat och presentera uppgiften själv.
Så får se till och plugga på mer till tentan helt enkelt, #5dagarkvar...
Aja nu blire plugg förhoppningsvis hela dagen, pussss


Kommentarer
Kommentarer

Trackback