REBECCA RYDBERG

TROUBLE TROUBLE | 2015-03-29, 18:32:00

Nu till kaoset , inatt somnade jag på soffan för jag var så trött.
Så har legat med gårdagens kläder och smink hela dagen, sen tryckte jag lite donken innan jag skulle åka.
Satt mig på tåget med världens drygaste människa framför mig och jag ville bara vara framme!!
När tåget rullar in i Stockholm så ringer mamma och berättar att mina nycklar hänger kvar hemma..
Blev jag less, less, less eller bara less????!
Så nu sitter jag sedan 30min på centralstationen med all min packning, oduschad, äcklig.
Utan nycklar, utan ett kort eftersom jag tappade det i fredags och livet är allmänt surt.
Så nu ska jag alltså sitta här X antal timmar i väntan på en lösning, I HATE THIIIS

Men men positivt är att jag kan plugga en stund!!


Kommentarer
Kommentarer

Trackback