REBECCA RYDBERG

LÖRDAG - FIIIESTA | 2015-03-29, 18:29:43

I lördags tog jag en sovmorgon till typ 10-11, så välbehövd!!
Tanken var att Mamma och jag skulle bruncha på IKEA och sen skulle jag jobba 13-14.
Men som tur var så lyckades dom lösa de så jag slapp så vi sov ut.
Sen käkade vi Tacos med la familia innan vi tog en sväng till valbo.
Jag fick med mig ett linne hem från Cubus och alkohol till kvällen.
Sen svängde vi förbi jobbet en snabbis innan vi åkte hem.
Efter de så kände jag för att både clear my head och köra lite bil.
Så jag åkte ut och åkte i kanske 30-40 min haha så sköönt var det!!
Sen blev det fixx, middag bestående av flygande jacob, så gott!!
Så vid 18 skjutsade mamma iväg mig till Evelina där vi tog en fördrink med Karin.
Vid 19.30 tog vi oss hem till Jossan för att fira henne och jag hann träffa alla mina saknade!!!♥
Blev utgång vid 00 och det var väl inte de roligste, så jag gick hem hyffsat tidigt.
Men en supermysig kväll med mina fina!!:)
 









Kommentarer
Kommentarer

Trackback