REBECCA RYDBERG

"HEMMA IGEN" | 2015-03-26, 21:47:18

Just nu ligger jag proppmätt efter en späckad dag med både händelser och för mycket mat.
Igår hämtade pappa upp mig på tåget, 10 min senare började jag jobba.
Körde ett 9h pass direkt, mest kassa men lite golv så det kändes bra.
Jag vill helst av allt jobba på "mina avdelningar" men sagt att det bästa är om jag inte gör det.
Make no sense för er, men svårt och komma tillbaka till en plats man varit chef.
Aja efter jobbet åkte jag hem och åt hamburgare med la familia, supermys!!

Imorse väckte mamma mig vid 8 så åkte vi till Avesta och hämtade min bästa tjej!!
Åkte till kupolen och träffade Linn och shoppade lite, sen lunchade vi och så där.
Sen lämnade vi av Joline hemma i Avesta och jag provade min bridemaidsklänning
Den är såååååå fin och om vi syr in den lite bara så kommer den bli perfect :)
Och om jag glömt och sagt det så har min syster förlovat sig och det blir ett härligt vinterbröllop!!
Efter det så åkte jag och mamma hem en snabbis innan vi åkte till Gävle på bio.
Såg " I nöd och lust" den var lite rolig men mest tråkig.
Sen fick jag min saknade och älskade mat på church street!!
Nu ska jag somna mätt och lycklig hehhe.
Imorgon vankas det jobb och sen hem till Johanna för att få fina naglar :)
Känns så skönt och vara hemma hos la familia men vill redan tillbaka till Stockholm, hemlängtan åt andra hållet nu
Pussss









Kommentarer
Kommentarer

Trackback