REBECCA RYDBERG

FRIDAY♥ | 2015-03-29, 18:28:26

Passar på att slänga in ett blogginlägg mitt i detta kaos.
I fredags jobbade jag igen, 8-17.30 och det gick väldigt bra förutom att jag fick sjukt ont i ryggen.
Men hann med en catchup lunch på Thaien med Malin och sen hann jag träffa i princip alla mina saknade stammisar, så det var så mysigt!!
Efter jobbet så åkte jag hem till Johanna för att fixa mina fina naglar, de blev sååå fina!!!
Sen gick jag till Charlys för middag med mina älskade päron.
Åt supergod ryggbiff med fetaostsallad och sen en chokladkaka till efterrätt, mummmma!
Vi drack lite vin och lite drinkar och sen ville de gå till Allstar så följde med dit på lite bubbel.
Sen körde dom på och duktiga jag ( förengångsskull) åkte hem och sov :)






 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback