REBECCA RYDBERG

A BETTER MONDAY | 2015-03-31, 13:14:16

Igår var det måndag vilket brukar betyda ångest men jag hade en bra dag!!
Började dock lite sämre, åkte en fullproppad buss som gjorde mig så yr så jag lära hoppa av så kom lite sent till skolan.
Onödigt ändå att ta sig dit för vi hade en föreläsning på 30min....
Efter de stannade vi kvar o käkade lite frulle o så innan jag åkte till stadion och hämtade ut biljetter till padre.

Sen hem och sova för jag mådde så jäkla illa.
Sen vid 18 kom mormor så vi tog oss till fotografiskamuseet för en mysig middag.
Väldigt intressant men god mat måste jag säga!
Sen kollade vi på utställningarna innan vi åkte hem.

Då mötte jag upp Hanna så gick vi och drack Sangrias!! 
Sen vidare till soap för en intressant kväll, vi stannade  självklart till stängning!










Kommentarer
Kommentarer

Trackback