REBECCA RYDBERG

TISDAG & ONSDAG- FINBESÖK | 2015-06-11, 22:19:09

Äntligen lite tid över, vilken vecka :)
I tisdags jobbade jag mitt första passa för sommaren på Kvantum Sätra, gick super!
Körde spel och tobak hela dagen, kändes precis som vanligt.
Dock så blev det strömavbrott på eftermiddagen haha, jätte tråkigt då vi förlorade försäljning.
Men någon idiot grävde av någon ledning i närheten så hela Sätra var svart.
Medans vi väntade på att ljuset skulle komma så gick alla runt i mörkret och frontade butiken.
Lyste med telefonerna och spelade musik, haha var riktigt mysigt.
På kvällen gick jag och mamma ut och åt middag, mummsig oxfilé på Mulligans.

Onsdag så åkte jag till jobbet, 06.00 började jag, var sjukt svårt och komma upp!
Men åkte dit och hade konfektyr, looove it!
Sen blev det spel, konfektyr och tobak, mina favooosar.
Alla gulliga spelkunder hade saknat mig iallafall, vissa trodde dock att jag varit på semester haha
Efter jobbet åkte jag och hämtade min bästa Hanna vid tåget, LYCKA.
Vi åkte till jobbet och fixade lite samt handlade till picknick.
Sen åkte vi till stadsparken och mötte upp Viviane, Maja och Sanna.
Supermysig eftermiddag!!
Sen åkte vi hem till mig, drack lite vin med mammsen och sen åkte vi ner till Allstar.
Åt en megagod middag, jag åt hummer och oxfile tillsammans med bubbel och daquiri, muuuums!
Verkligen en superhärlig kväll med min bästa och mina fina föräldrar♥


















 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback