REBECCA RYDBERG

LÖRDAG- NOMI & HANNA | 2015-06-06, 14:45:43

Lördagen blev lugn med lite poolhäng , pizza och sen gjorde jag mitt webbprov.
Gick inte bra men sen förklarade mina kära vänner i SWE hur man skulle göra så till Slut fixade jag det!!
På kvällen så tog vi oss in till phi phi igen för att möta Nomi och Hanna!!
Såååå härligt eftersom dom varit ute och rest sen nyår .
Vi åt god middag på "unni's" jag tog chicken fajtas och det var matorgasm mina vänner!!
Vi beställde in lite drinkar och bubbel för att fira lite.
Sen gick vi vidare till stranden för vattenpipa och buckets!!
Så mysig och rolig kväll som avslutades på relaxbar  men ännu mera buckets.
 
Hemresan däremot var ALLT annat än bra, vi försökte hitta en båt som kunde köra oss hem 03 på natten och det var inte det lättaste.
Blev ett sjukt äventyr.
Vi gick runt på stranden o letade och tillslut hittade vi en kille som inte var nykter men hade en båt.
Vi fick betala tredubbla priset och sen åkte vi iväg .
Gick bra först men sen fick vi klättra över 6båtar när vi skulle hoppa av vid bryggan, både jag och thailändare skrattar och ramlar över båtarna.
Sen när vi är uppe på bryggan så är den låst så vi måste klättra tillbaka och åka runt hela ön 
Vi kör runt och ska gå iland på andra sidan, men det är lågvatten och båten slår i ett rev och vi är fast.
Båten knakar och vi får total panik, men till Slut får han loss båten och vi kan gå iland.
Det var en sån nära döden upplevelse så de går inte och förklara 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback