REBECCA RYDBERG

FRIDAY♥ | 2015-07-07, 01:02:48

Tog en sovmorgon igen, gick ner och käkade omelett på en restaurang som hette Niko eller Nikkis.
Sen tog vi en taxi till Malia Beach för att få lite sandstrand som omväxling.
Vi saknade dock poolen så på eftermiddagen åkte vi tillbaka till beachcluben och la oss där :)
Träffade på Cathrine igen så vi drack goda drinkar, blueberry mojito!!
Sen hem för lite fixx innan vi gick över till Cathrine och drack Sangriiiias.
Så kom Evve hem så vi gick med en till av deras kompisar till en mysig restaurang som hette " Vesuvio"
Åt en mumsig tortellini med mushrooms och kyckling, och täckt med parmesan haha.
Vi drack lite vin och sen som "efterrätt" fick vi varsin Raki shots, ( Vodka) smaka skit.
Människorna runtom i restaurangen började skratta åt mitt ansiktsuttryck, men alltså usch det var hemskt.
Avslutade kvällen med drinkar, shots och dans på en klubb som hette New York typ.
Världens bästa ställe, rekomenderas starkt.
Vi blev bjudna på shots, drog upp Hanna på baren, hade Eldshow, konfetti och grym musik.
SJUKT BRA KVÄLL!
Slutade med att jag slängde av mig alla kläder påvägen hem som Hanna fint plockade upp efter mig.
Sen somnade jag naken på min luftmadrass som jag hade på stranden hahaha 
Bevis på en bra kväll I guess.


















Kommentarer
Kommentarer

Trackback