REBECCA RYDBERG

TIS-TORS | 2015-07-20, 23:09:49

Nu har det varit lite stressigt senaste veckan så inte hunnit uppdatera.
Men vilken jäkla vecka det har varit, bland de värsta och bästa på lääänge!
I tisdags hämtade mami upp mig från jobbet så tog vi en sväng till Valbo.
Käkade lite middag, fixade inför Linns möhippa och sen köpte ett par jeans till mig.
Onsdag hämtade mami upp mig igen, varit sjukt drygt men vi har bara haft 2 bilar hemma.
Vi åkte in till stan i Gävle och åt mumsig middag innan vi shoppade lite till.
Sen åkte jag till Nomi där vi körde spontanfest, gick dock hem vid 00..
Torsdag upp för jobb igen och det var min sista jobbdag för den här sommaren i Gävle.
Tyckte det var jätte jobbigt igen eftersom jag trivs så himla bra, hade gärnat jobbat hela sommaren.
Jobbet den här delen av sommaren har verkligen varit det som hållt mig uppe.

Efter jobbet blev det en efterlängtad träff med Emma, så vi fikade på Java i Gävle och pratade ikapp.
Det är hon jag har vairt " vikarie" åt hela tiden på ICA då hon varit mammaledig.
Så försökte hjälpa till och lämna över så mycket av mitt jobb jag kunde!!
Vi pratade i drygt 3h och det var så mysigt och välbehövligt.
Sen åkte jag hem och fixade det sista inför möhippan som ägde rum på fredagen.
Kunde inte sova på hela natten, var så jäkla nervös!!






Kommentarer
Kommentarer

Trackback