REBECCA RYDBERG

TIDAG OCH ONSDAG | 2015-07-07, 01:29:15

Nästan en vecka har alltså gått sen jag skrev, tiden bara springer!
Jag saknar den här härliga sommarlovskänslan, inte haft den på flera ååår.
Men i tisdags så åkte jag ner till Stockholm och mötte upp Sandra och Olivia.
Käkade sushi och sen åkte vi till skansen på allsång, supermysigt!!
Sen tog vi oss till slussen och mötte upp ett härligt gäng från SU för att se EM finalen.
Wohooo vinst till Sverige så vi gick till Sergels torgs fontän där alla självklart badade.
Sen avsluade vi kvällen på soap, sjukt jäkla mycket folk men det var så roligt :)

Onsdag vaknade jag upp med ångest och panik, skyndade mig till tåget.
Morfar hämtade upp mig i Sala och då hade Niclas precis lämnat av Joline.
Så var jag barnvakt åt henne hela dagen, blev bjuden på god lunch och fick hjälp av mormor och morfar.
Sen på eftermiddagen så skjutsade Mormor oss till Avesta så fortsätta vi busa hela eftermiddagen,
Jessika kom över så vi planerade lite inför bröllopet, vi ska vara toastmasters så roligt!!
KVällen avslutades med grill och rosé ute på balkongen tillsammans med min syster.





































 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback