REBECCA RYDBERG

TACOTISDAG | 2015-07-21, 23:26:51

Idag blev det äntligen en stääääddag, som det behövdes!!
Har rensat ut nästan allt utom en byrå och sen köket, försöker göra mig av med allt jag inte använder.
Ni som känner mig vet hur svårt det är, kan inte slänga saker ens om det är trasigt.
Sparar varenda liten grej och vartenda klädesplagg.
Men när man bor i en liten etta så behövs det, har även börjat planera nya inköp till lägenheten.
Hoppas pappa är på bra semesterhumör när han kommer hem så jag får min vilja igenom!!
Aja städade, rensade och tvättade upp all tvätt inför Gotland.
Sen kom hanna så lagade vi tacos och hade mysigaste tisdagen, pratade igenom fadderiet inför hösten.
Kommer bli grymt, så pepp på livet!!

Lite nya idéer är bland annat att fixa speglar i hallen på mina 3garderobsdörrar
 


 
 
 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback