REBECCA RYDBERG

SUNDAY - HEJDÅ GOTLAND | 2015-07-31, 16:52:50

Söndag.... dagen som var lite efterlängtad för att få vila men så inte efterlängtad för ville inte åka hem.
Gotland 2010 var grymt som 16åring, men Gotland 2015 var helt jäkla fantastiskt som 21åring.
Den här resan hade verkligen inte kunnat bli bättre, så mycket kärlek till alla inblandade.
Och att vi fick ihop en reunion med nästan alla, det är ju gaaalet♥
Vi packade ihop våra grejer , städade stugan och åkte ner till hamnen med alla saker.
Sen käkade vi godaste lunchbuffén inne i Visby, satt där i över 2h och gottade i oss haha
Så tog vi en sväng på stan, jag köpte en halsduk för det var så kallt, men den var mysig!!
Sen så åkte vi turisttåget haha gulligt litet blått tåg som åker runt visby med en gotlänning som guide ofc.
Det var supermysigt

Sen avrundade vi med lite egen sightseeing, och sen glass i stora lass vid hamnen.
Jag köpte en jätte fin silverring på en marknad men den har jag ju självklart haft sönder nu..
Så köpte jag lite souvenirer till Jolle och Johanna innan vi hoppade på båten.
Jag och Sanna åt godaste middagen på båten, sen somnade vi alla sött i restaurangen igen.
 
 
 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback