REBECCA RYDBERG

HELGEN | 2015-07-07, 01:38:17

Lördag blev det en rejäl sovmorgon, kom upp efter 13.00.
Började fixa mig och skulle iväg  på match men blev lite försenad för lite saker kom upp.
Supertråkigt , men jag är glad för det underbara vänner jag har som ställer upp♥
Tog mig iväg till Tele 2 arena och mötte upp mina saknade boys från skolan.
Vi käkade lunch på Greken och drack lite innan vi gick in på matchen.
Sen efter matchen gick vi tiilbaka och firade 2-0 segern,
Mot kvällen så tog vi en snabbis hem till mig , sen käkade vi godaste hamburgaren på Phil's innan vi åkte till en annan kompis Inka.
Satt på världens mysigaste takterass med ett härligt gäng innan vi drog till Collage.
Hade en superroligkväll men jag var så sliten så gick hem vid 01.
På söndagen så hämtade mamma och pappa upp mig, blev lite shopping mat och sen hemåt.








Kommentarer
Kommentarer

Trackback