REBECCA RYDBERG

ONSDAG | 2015-01-28, 16:03:56

Goder eftermiddag!!
igår hade jag tvättid och fick spis, kyl & frys installerad.
Försökte samtidigt plugga lite , hann läsa igenom 1 sammanfattning.
Så sorgligt dåligt går det för mig, men ska ha en lugn helg hemma i Sandviken.
Så ska försöka läsa mycket, se om jag får mer ro där.

Efter lunch igår åkte jag till skolan och träffade min seminariegrupp.
Vi är en grupp på 8 personer som gör ett grupparbete, vi kom igång och de gick ganska bra.
Ska fortsätta arbeta med det nu är planen.
Efter de så blev de stress, hem och byta om sen till TC och mötte upp Hanna och Josephine.
Så tog vi oss till söder, mötte upp vår faddergrupp på " Big ben stand up"
Typ amatörer som har sina " 4 minutes of fame" , vissa var faktiskt bra men vissa var kass!
Vi köpte in lite mat och vin och såg nästan över 10 olika komiker.

Det tog slut vid tio så då tog vi oss till Hötorget, Soft bar där alla andra faddergrupper var.
Började shotta och drog igång dansgolvet , sen drog alla hem förutom vi som alltid är sist haha.
Så jag Hanna och Marcus drog med alla faddrar och några från eventgruppen till Soap, sjukt kul och bra kväll!!
 






Kommentarer
Kommentarer

Trackback