REBECCA RYDBERG

FIRST DAY | 2015-01-21, 18:53:31

Första dagen på skolan var alltså i måndags!!
Var en introduktion om programmet och sen fick vi träffa våra faddergrupper.
Många roliga aktiviteter skall komma här framöver :)

Efter skolan så blev det hem och städa och ta en prommis till Maxi Lindhagen.
Var lite missnöjd, inte lika bra som jag kom ihåg den... Så ska fortsätta handla på min lilla supermarket , ev. Ta en sväng till Kvantum Värtan eller Lidingö.
För people, saknar min Kvantum!!
Där behöver man inte åka 3 rulltrappor för att komma in i butiken, gå 2 varv typ innan man kommer till nästa rulltrappa där man åker ner och då äntligen kommer till maten.

Aja done med ICApratet, på kvällen lagade jag en god biffstroganoff Innan jag tog mig till stan och mötte upp Emma!

 Vi gick på soft bar, litet ställe med Karioke och sjukt billig dricka!
Så alla studenter hade en fest där, det var mysigt och roligt och träffa lite folk :)


Kommentarer
Kommentarer

Trackback