REBECCA RYDBERG

KRYSSNING! | 2015-02-24, 15:18:06

Hej jobbiga tisdag som känns som en måndag!
I lördags så kom Hanna hit och sov så vi skulle hinna upp till kryssningen.
05.45 rullade vår taxi in och det var ett par trötta själar som tog sig till Värtahamnen.
Mötte upp alla micros och faddrar och sen gick vi på båten.
I min hytt där jag , Hanna ,  Daniel och Marcus sov bestämde vi oss för att powernapa direkt.
Många tog första springet till taxfreen men vi tog 1-2 h sömn.
Sen sprang vi iväg till tax-freen och gick loss, så mycket gotta!!
Efter det åt vi lite frukost ,fixade oss och sen körde vi poängjakt.
Vi blev indelade i grupper och hade massa olika uppdrag som skulle göras på båten.
Sjutk kul, och sen var det dags för buffé :)

Efter vi ätit oss rejält mätta och druckit så mycket vin vi hann så blev de dags för fiesta.
Vi sprang ut och in i olika hytter, alla körde olika drickspel och sådär.
Ganska sjukt hur många man får platsi en hytt, i ena tror jag vi satt 15pers till slut haha.
Det var iallafall en sjukt kul kväll med karioke, dans, shotbricka, gambling osv.
Somnade väl 1-2 h innan båten gick i land och sen var de bara hem och sova bort hela måndagen.
Men som sagt, SJUKT  bra avslutningsresa med bästa fadderiet!
Enda minuset var att min telefon gick sönder.... yay!

Min telefon gick ju sönder så alla bilder är typ borta :(








Kommentarer
Kommentarer

Trackback