REBECCA RYDBERG

KALAS | 2015-02-08, 17:14:58

Lördagsmorgonen började jag med och städa min lägenhet.
Sen iväg på hotellfrukost med mamma och pappa, så himla gottt!!
Mummsade i oss massa och sen åkte vi till Maxi Lindhagen för lite handling.
Tog oss sen vidare mot Älvsjö för att fira mitt lilla kusinbarn Alexia som fyller 3år.
Blev massa tårta och fika, så mumsigt!
Sen åkte jag iväg och köpte inflyttntingspresent till Majen och handlade på Kvantum.
Så skönt och ha bil i Stockholm, önskar jag kunde ha det hela tiden!!
Men åkte hem sen iallafall och mötte Johanna♥
Vi lagade Tacos och fixade oss innan vi tog oss ut till Maja samt sa hejdå till Mami och Papi som åker till Dubai!
Blev en superrolig inflyttningsfest med mellomys för Majen som avslutades på en bar/restaurang på Söder.
Sen avslutade jag, Johanna och Sanna kvällen med massa Max mat haha!
 








 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback