REBECCA RYDBERG

FRIDAY❤️ | 2015-02-14, 15:35:02

Igår friday så hade vi en sista föreläsning 12-14.
Sen lunchade jag, Hanna och Daniel innan vi satt oss i biblioteket för att plugga.
Daniel gav väl upp efter typ 30min men vi satt kvar i 3h och köttade Igenom Mintzberg.

Sen skyndade jag mig hem för att tvätta håret för på morgonen så hade ja precis haft i shampoo när vattnet stängdes av... Så stod med mineralvatten och försökte fixa de men gick inge vidare ..
Iallafall efter jag duschat så skyndade jag mig iväg till Elin på söder.
Amanda och Sandra var på besök, vi har inte setts på över 2år så de var super mysigt!!!
Drack lite vin och försökte catcha up!

Sen vid nio så åkte jag till Soapbar och mötte upp Emma.
Blev massa vin , bubbel och drinkar i kärlekens tecken ofc,hela stället var dekorerat med röda hjärtan!
Rolig kväll som slutade på white.






Kommentarer
Kommentarer

Trackback