REBECCA RYDBERG

FRIDAY | 2015-02-28, 06:04:03

God kväll fina blogg 
Igår så mådde jag riktigt dåligt på morgonen , jag hade hög feber och var sängligfandes.  
Tanken var att försöka vila och sova så länge de gick för att försöka klara av provet.
Kände mig som skit  men är det något jag har så är de vilja.
Rasslade mig till skolan ,svettades och frös som en galning men när jag kom dit kändes de faktiskt bättre.
Lite frisk luft och mina fina klasskamrater var nog den bästa medicinen.

Skrev provet som inte gick allt för bra, men har man inte haft huvudet med sig så har man inte.
Jag och Hanna åkte hem till mig och fixade oss innan vi åkte tillbaka till skolan för att ordna med eventet "preparty 50år" 
Föreningen ekonomerna fyller i år 50år och de har eventuellt planerat och fixat för.

22.00 slog dörrarna upp och jag var någon sags  entrevärd som försökte hitta allas namn på listor med 800 namn haha.. det var kul men kämpigt .
Under kvällen minglade vi; jobbade mer i entrén och sen i garderoben.
Det var en kul men speciellkväll som slutade med eftergift hos Martin.

Den som säger att man blir mer sjuk av alkohol,bullshit  jag mådde så mycket bättre!!




Kommentarer
Kommentarer

Trackback