REBECCA RYDBERG

EN ICA HISTORIA | 2015-02-14, 16:41:29

Vad arg man kan bli på människor ibland, haha så irriterad så ja skakar.
Tog en prommis vid vattnet och sen handlade jag på ICA supermarket här nere.
Så jävla trångt där inne så tog hundra år och handla för de första, de går max 1person på bredden i gångarna.
(Utan vagn alltså, vagnar går inte in alls)
Sen när jag lyckas ta mig till kassan så nekar dom mitt köp.
Jag är verkligen så arbetsskadad så jag har alltid 100% bättre förståelse för servicepersonal än andra.
Men han tittade på mitt kort, mitt pass, på mig och sen ba " det här är inte du"
JAg börjar självklart skratta och ba joo, det är mitt pass jag har inte fått min kod än
Han fortsätter o stirra på mitt pass och sen säger han " det här är inte riktigt, vad är ditt personnummer?"
Jag står och rablar och rablar, och han svarar" vadå är det här ditt personnummer?" så pekar han längst ner på passet.
Till slut så blev jag så irriterad så ja ba" alltså du jag har också jobbat på ICA och vi har ingen rätt och hålla på som du gör, mitt personnummer står här, jag har sagt de till dig 3 ggr, skriv in det i rutan tryck på enter , ge mig kvittot en penna och låt mig gå.
Hans kollega kommer fram och säger " ja vi ursäkta men vi har ju haft lite problem med sånt här"
Jag svarar inte utan tar loss kvittot skriver på de och ger de till han, då tar han MITT kvitto och ger tillbaka signaturen.
KOM IGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jävla tratt affär .... SÅ irriterad
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback