REBECCA RYDBERG

15 AUG - SATURDAY MAGGIO | 2015-09-06, 18:33:02

Saturday vaknade man upp råbakis som vanligt..
Satt mig på tåget hem till Sandviken, så hämtade pappsen upp mig.
Åkte hem och provade min tärnklänning till bröllopet för vi skulle sy in den då den va typ 1 storlek förstor.
Men problem solved, tack vare att jag är spritfet så satt den som en smäääck.
Aja efter den realitychecken så gick jag vidare med livet och åkte till Furuvik med mina fina tjejer.
Kollade på lite djur först som Maja absolut ville göra, sen tog vi lite rosé innan Maggio spelade.
Hon är ju för jäääääkla bra alltså, love her!
Efter konserten satt vi kvar och drack lite med Filip , Mattias och Pontus innan vi åkte in til stan.
Tog lite drinkar på allstars uteservering, visste inte ens att dom hade en men den va supermysig!
Sen blev det tidighemgång, men ändå sååå bra kväll













 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback