REBECCA RYDBERG

SÖNDAG | 2015-04-20, 22:24:10

Igårkväll hade jag sån lust och låsa upp min blogg, kände mig för första gången på länge riktigt glad.
Mycket har jag och tacka min underbara vän Hanna som till 100% förgyller mina dagar!!
Så efter en hel helg med henne är de inte konstigt att energin är tillbaka ❤️

I söndags gick jag upp och tog mig till espresso house för att plugga efter en liten sovmorgon.
Satt 3-4h och sammanfattade halva boken i marknadsföring, så imorgon blir det andra halvan och den sista boken!!
Jag har nu i princip 1 heldag kvar att plugga inför tentan och det är imorgon, så jävla stressigt.
Har inte ens börjat med omtentan heller som är några dagar senare...
Men men efter pluggandet kom min sunshine hit så satt vi och myste i solen och sen gick vi in och skrev lite på vårt projektarbete.
Avslutade kvällen med kinamat och massa mys



Kommentarer
Kommentarer

Trackback