REBECCA RYDBERG

ONSDAG- TVÄRSIS | 2015-04-26, 19:33:43

Inte bloggat sen i onsdags och det är för att slutet av denna vecka har fuckat upp totalt haha 
Har gått från att må skit och tänka konstant till att må riktigt bra och njutit av de mesta.

Började i onsdags med att möta upp Hanna i Gallerian för sushilunch, så gott!!
Sen hade vi vårt sista seminarie, fick 100% på presentation , opponering och uppsats.
Sen åkte jag och Hanna och mötte min syster på TC för jag skulle få låna lite clothes.
Sen åkte vi hem till mig, satt på gamla hits med bubbles, a-teens, Disney och Markoolio bland annat haha 
Korkade upp bubblet och började fixa oss inför tvärsisen.
Tvärsis är som en minisittning mellan två utskott, denna gång mellan Event och Marknad.
Temat var barnkalas och våra outfit var ju fantastiska.

Vi käkade mat, sjöng sånger, dansade , lekte lekar osv. Sjukt kul kväll.
Slutade med en liten efterfest hos mig med två kockar, alkohol och massa musik.
Och jag vann pris för bästa utklädnad, Wiiie!
Sååååå bra kväll!!
Min Andreas i Hingham fyllde hela 16år!!











Kommentarer
Kommentarer

Trackback