REBECCA RYDBERG

HELGEN | 2015-04-13, 13:39:19

Då var det måndag igen och dagarna går så fruktansvärt snabbt.
I fredags gjorde jag min första dag på Kvantum Lidingö, det gick riktigt bra.
Efter jobbet så blev det lite städning, sushi och sen mötte jag upp Hanna för och fira Daniel.
Så vi tog oss till tikiroom tror jag det hette, vid st Eriksplan, det var grymt mysigt.
Dock sjukt mycket folk och varmt men drinkarna var amazing!!
Efter lite för mycket drinkar dansade vi in på Solidaritet, first time there och det var helt ok..
Träffade några från föreningen och sen blev det en hyffsad tidig kväller.
 
Lördag jobbade jag 12-19 och den dagen gick lite segare.
Men det var otroligt mycket folk och jag hann träffa lite fler medarbetare så det var roligt.
När jag slutade skyndade jag iväg till bussen och tog mig till Maja och hennes kompisar som förade.
Blev snabbt fixx och svepte vinflaskan lite för snabbt för det var så stressigt haha.
Men sen tog vi oss till sittningen där det blev massa dans med mina fina vänner.
 
Sen hoppar vi över lite och går till söndagskvällen som spenderades med Maja.
Lagade fajitas och sen tryckte vi ostbågar till filmen " Sassy girl" so bad movie!
Den här veckan har iallafall verkligen haft sina up and downs och jag hoppas på en lite lugnare vecka denna.
Måste fokusera lite på mina studier också för nästa vecka är det massa som händer.
Så vi får se men jag håller tummarna för att jag får lite gjort, men då gäller de ju att mitt humör hänger med!!











 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback