REBECCA RYDBERG

FRIDAY | 2015-04-17, 13:52:00

Goderdager!
Igår somnade jag innan 23 så det var iallafall rekord.
Vaknade upp vid 10 idag och satt direkt igång med tvätten.
Så fram tills 13 så blev det mest springa upp och ner med tvätten och plugga lite emellan.
Nu är jag CP trött och jag tror mycket har och göra med det dååååliga vädret, får ingen energi.
När jag var ner sista gången i tvättstugan så fick jag veta också att en gubbe legat död i en lägenhet, 
här i huser bredvid i ca 3-4 månader, det luktade bajs.
Så hemskt!!!
Tänk och bli gammal och sjuk och ingen märker när du dör, så sorgligt...
Nu ska jag iallafall plugga lite mer, sen hämta ut mitt paket från nelly och sen duscha.
Ikväll blir det en LUGN kväll på en uteservering med Karin, härligt om umgås men så osugen på vin.
Aja hon fyllde ju år i måndags och det måste firas.
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback