REBECCA RYDBERG

SOMMAR 2014 DEL 1 | 2014-09-15, 14:25:56

Jag har inte så bra minne så jag kommer ihåg allt jag gjorde varje dag i somras. 
Men jag lägger upp lite bilder så ni får se vilken mysig sommar jag haft♥

Det här var samma kväll som jag kom hem från USA, då bjöd jag över mina efterlängtade tjejer på grillochvin.
Det slutade med en spårfest som höll på till 06.00 på morgonen.
Världens bästa kväll!

Här är alla kläder jag köpte till Joline i USA, helt galet!!!
Så några dagar efter jag kom hem så åkte jag till Avesta för att mysa med mosters hjärta som vuxit och blivit en knubbbis!!! ♥

Mysiga sommardagar med häng vid poolen som avslutas med vinmys på kvällen.
Sen jaccuzibad som avslutas med grillning, dans, vin och efterfest tills dagen efter ute i Hedåsen.
Tacomys med Johanna - Laxpasta middag med Matilda- Livingroomlyx med Evelina
LCHF tacogratäng och vin med Nomi och Linnea och sist god melon och parma sallad med Nomi
Älskar sommarkvällar då man kan dricka vin och äta mat ute på balkongen!!

Jag har varit på lite DIF matcher med pappa som sponsrar DIF nu förtiden, toppen bra!!
Sen har jag också lyckats konvertera Karin över till Djurgårdsfamiljen♥
Så i augusti var vi iväg på en 3rättersmiddag först och sedan såg vi derbyt mellan AIK-DIF

Avslutade derbykvällen med massa vin och shottar på hotellet innan jag och Karin tog oss till vårt favvoställe.
Riche, där vi träffade massa trevligt folk.
Slutade med att vi gick på EAST och sen på efterfest och kom hem strax före 06.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback