REBECCA RYDBERG

HINGHAM REGATTA | 2014-09-15, 13:29:52

På torsdagen var det dags för den årliga Hingham Regattan på båtklubben.
Andreas är inte med längre men Kalle skulle segla så jag åkte ner på förmiddagen för att kika på honom.
Tyvärr så var det 0 vind och disigt väder så stackarna fick sitta i sina båtar i flera timmar utan att segla.
Så åkte iväg på lite ärenden och träffade två gamla aupairer som fortfarande bor kvar, super mys!!
Sen åkte jag hem till huset och löste av deras nya nanny och tog med mig Thea iväg.
Blev massa lek och bus hela eftermiddagen tills Kalle var klar på båtklubben.
Snabbt hem och byta om och fixa alla innan det var dags för " festen" på båtklubben.

Supermysig kväll, alla barn och alla familjer var där, de vuxna hade ett hus där de drack vin och åt gott.
Medan barnen blev underhållade på bryggan med massa lekar, musik, dans osv.
Jag kände mig mer som ett barn så var med på alla barnlekar med Thea.
Sen avslutades en toppen kväll med limbotävling då fick jag och Lisa medverka.
Så kom även Steve hem från sin jobbresa, så det var supertrevligt och få träffa honom!!
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback