REBECCA RYDBERG

BLOGGEN FYLLER 6 ÅR | 2014-09-18, 18:03:54

Det slog mig precis att min blogg fyllde 6 år i augusti, vet inte om jag skrivit om det?
Men kom precis på det och det känns ju galet , tänk att jag gått in här nästan varje dag i 6 hela år.
Delat med mig om allt roligt, bra, dåligt, sorgligt osv.
Ni har följt med mig från högstadiets tuffa tider till gymnasiets härligheter, samt mitt år liv i USA och nu mitt liv här.
Aja jag sitter på jobbet nu iallafall och har precis stämplat ut, trodde aldrig denna dag skulle ta slut.
Jag gillar inte tisdagar och torsdagar , de går så långsamt jämfört med måndag,onsdag och fredagar.
 
Nu skulle jag iallafall vara duktig och åka iväg på Zumba var planen, men den blev snabbt ändrad.
Har ätit dåligt så känner att jag kommer tuppa av bara jag rör mig.
Så istället blir det hem till madre och lämna nycklar och sen hem och laga middag.
Får se vad jag hittar på nu när min sambo jobbar kväll.
För iövrigt så har jag bott hemma hos Nomi i 3 veckor redan, hur galet??
Men om 2 veckor så väntas det inflyttning i nya lägenheten :)






 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback