REBECCA RYDBERG

STOCKHOLM-OSLO-TURKIET | 2014-05-11, 22:49:10

Lite ledsen att jag missade Johannas födelsedagsfest och schlagerfest igår... Hade laddat upp med hattar, flaggor och en rosa fjäderbooooa.
Dock så var jag ju sjuk men lämnade allt till Johanna så förhoppningsvis så hade dom roligt med de :)

Nu kommer jag vara borta måndag- fredag på BLU i Stockholm men en förhoppningsvis grym avslutningsfest på torsdag.

Sen fredag åker jag till mina blondiner i Oslo för att fira 17e maj!!!
Ska försöka träffa min fina Viviane också även om det blir en snabbvisit eftersom jag åker hem tidigt på söndagen för att åka till Turkiet en vecka med mamma :)

Vi ska bo på mysigaste hotellet med spa, fitness, all inklusive ❤️ 
Precis Vad jag behöver , en recovering week!!



Kommentarer
Kommentarer

Trackback