REBECCA RYDBERG

WORST WEEK | 2014-03-28, 12:06:00

I veckan har jag varit med om de värsta på väldigt väldigt länge.
I måndags åkte jag ambulans och hade en helvetetdag rent ut sagt. 
Sen på tisdagen åkte jag iväg på utbildning, uppsvälld som en fotboll men David var snäll och körde fast det var min tur.
Mådde helt okej hela tisdagen, hann ha både redovisningen och göra provet.
Men sen på onsdagen vaknade jag upp helt förstörd igen, så mamma kom och hämtade mig så åkte vi in igen.
Sjukt ledsen var jag då jag inte ville lämna BLUn, brukar vara bästa veckan så missa jag den!!

Men men onsdag, torsdag har jag sovit, sovit och sovit. Alla tabletter gör mig helt slut så jag sover bara.
Som tur var fick jag ett mejl av min vmamma igår och fina Thea som varit med på Nordströms modevisning haha, de gav mig lite ny energi❤
Får också massa energi av  alla gulliga på mitt jobb och på BLUn som hör av sig och främst mami som tagit hand om mig denna vecka ❤



Kommentarer
Kommentarer

Trackback