REBECCA RYDBERG

MÅNDAG | 2014-03-31, 22:51:13

Första dagen på jobbet efter en vecka...
Hade smått panik imorse när jag åkte men när jag väl kom dit kändes det bra.
Hade sjukt mycket att göra och spenderade mer än 13h där idag.
Välbehövligt för mina avdelningar och mitt inre lugn där haha!

Kom hem strax före åtta, gjorde mat och sen har jag lagt ner massa massa tid på planering.
Har också bokat biljett till Oslo och mina blondiner på 17e maj, ska bli så roligt!!
Sen försöker jag och Maja planera vår sommarsemester, love it!!

Längtar så till sommaren samtidigt som jag är nervös över att byta liv igen, gick från en galen student till en aupair i USA till en kassachef med egen lägenhet, bil och fast inkomst. Sen ska jag gå till studentrum, studielån och plugg...



Kommentarer
Kommentarer

Anonym

vad ska du plugga och var ska du bo? :D

Svar: Jag har inte bestämt mig än!:) ekonomi vet jag, men inte vart.
Rebeccamanda*

2014-04-01 @ 23:12:09
Trackback