REBECCA RYDBERG

NEW YEARS LIST 2013 | 2014-01-14, 22:11:02

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag bodde i USA, jag sov på en flygplats och i en bil,jag pluggade på Harvard, pratade engelska dagligen, förändrades som person och slutade se alla små saker utan såg bara ” the big picture” och jag åkte till Hawaii och snorklade( långtut!!) och jag körde Jet Skii!

 Hur har ditt 2013 varit?

2013 har varit så galet bra, iallafall januari- september. Efter det har det känts som jag gått tillbaka ett år i mitt liv. Men känslan att bo i USA och känslan att komma hem efter 1 år till vänner och familj,obeskrivlig!

 Blev du kär i år?
Nej 

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
16 augusti, då jag överraskade alla mina tjejkompisar i Sverige samt 2 augusti då jag påbörjade min resemånad.

Vad är din största framgång 2013?
Att jag utvecklades som person, att jag lärde mig att se saker på ett annat sätt. Och att jag vågade, mycket i USA handlade om just VÅGA.

 Bästa köpet?
Min Michael Kors väska, solklart!!

 Vad spenderade du mest pengar på?
Oändligt med pengar spenderades på min one and only ” Marshalls”. Men också en hel del på Victoria´s Secret och Macy´s

 Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min otroliga granne och extra familj på andra sidan jorden. Gjorde varje dag olik den andra och man visste aldrig vad som väntades. Fanns där när man mådde dåligt och fanns där att skratta när man behövde det.

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
Cruise, I was here, Clarity, Wake me up, The other side.

 Vem har du umgåtts med mest?
Emma Eriksson Carlström första halvan och Johanna Norman andra halvan.♥

Har du haft ett förhållande under 2013?
Nej duktigt nog inte

 Vart reste du under 2013?
Vart reste jag inte?? Chicago, Texas, New Jersey, Philadelphia, Canada, Miami, Bahamas, Hawaii, Californien, Las Vegas osv osv.

 Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?
Saknar mitt liv i USA, det vill jag gärna ha tillbaka 2014!!

Vad gjorde du på din födelsedag?
Började med att familjen kom inspringandes 06.00 för att hinna innan alla skulle till skolan, jag fick sång och paket på sängen och mysigaste barnen att mysa med!! Sen fortsätte dagen med att skypa och prata med familj och vänner på hemmaplan, sen gjorde jag och thea pannkakor och Emma kom över med fin sång och brownies! Sen kvällen så fick jag bestämma mat hemma så åt vi gott och sen fick jag en stor svensk tårta och fin sång igen. Perfekta dagen J

  Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Det är ganska svårt att säga, jag levde ett sånt underbart liv 2013. Så vill inte ta tillbaka något. Kanske skulle mitt år varit bättre om jag inte flyttat hem till Sandviken och mitt gamla jobb utan ut och träffa nytt folk i en annan stad.

Vem saknade du?
Jag saknade min familj och mina vänner i Sverige så otroligt under jan- augusti och sen från augusti- december sakande jag min familj och mina vänner i USA. Haha så saknades har alltid funnits men också alltid fyllts med massa annat!

 De bästa nya människorna du träffade?
Svårt och beskriva, alla mina aupairvänner träffade jag iuförsig 2012 så dom gills väl inte men dom har ändå varit den stora delen av mig 2013. Så mina fina aupair vänner samt grabbgänget vi hängde med på sommaren!!

 
Vad vill du säga till dig själv inför 2014?

Don´t be afraid, take the step out and never look back. Don´t regret and never think “ What if..” Done is done. And it can only get better.

Kommentarer
Kommentarer

Trackback