REBECCA RYDBERG

GODNATT TORSDAG | 2014-02-20, 21:45:55

Nu är det dags för sängen, bilen går 06.00 till jobbet imorgon zzzz
Dock så blir det nog en bra dag, v75 på lördag är  i Gävle och det är jackpot så kränga andelar är uppgiften!!
Sen ska jag iväg till kiropraktorn, ska bli såå skönt eftersom min fuckade rygg är tillbaka..
Efter jobbet så blir det bio och churchstreet med mami, papi och syster som kommer hem :)
Sen får jag nog mitt första nattsällskap imorgonkväll, myyyys♥
 
Har precis skrivit 5 sidor på min uppsats samt skickat in mitt CV till ett extrajobb.
Som om jag skulle ha tid med det? haha nopeee men skulle vara kul!!
Igår pratade jag med min fina Melanie ocksååå, hon fick mig och börja stortjutaaa,
Saknaden efter Hingham, mina vänner och min amerikanska familj är så stor♥
Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på min nya favvoserie, Ravenswood!
Pusssss&Godnattt
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback