REBECCA RYDBERG

BLU | 2014-02-02, 21:32:20

För 2 veckor sedan så åkte jag iväg på BLU igen, tredje gången.
Denna gång i Stockholm, alvik.
Så jag tog min bil så åkte jag och hämtade David i Gävle och Rasmus i Uppsala.
Vi kom dit måndag morgon och sen höll det på fram till torsdageftermiddagen.
Vi hade ett prov först när vi kom dit, jag fick IG på det...
Sen hade vi massa lektioner och gjorde lite studiebesök både i butiker och på huvudkontoret.
Första kvällen drack vi lite vin och myste och andra kvällen blev det en rejäl fest.
Fyfan vad bakis vi var på onsdagen, ingen mådde bra och vi shottade som fan haha!
Sen sista kvällen så fick vi åka iväg till PS matsal för matlagningskväll.
Så vi blev indelade i lag och sen fick vi göra olika rätter och sen även göra en vin&chokladprovning.
Super mysigt och super roligt :)
När vi skulle åka hem på torsdagen så yrade vi runt i Bromma och Rinkeby i typ 2h innan vi hitta ut...
Jag åkte sen direkt från Stockholm till Läkerol Arena för att se Brynäs- Leksand :)
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback