REBECCA RYDBERG

JULAFTON MED EN TWIST | 2014-12-24, 23:34:40

Idag är de julafton , men fan vilket dåligt avslut på dagen.
Jag har sen jag kom hem från USA haft riktigt jobbiga problem med min mage.
Och idag fick jag nog det värsta hittills, började direkt efter vår julmiddag.
Magen drog ihop sig och sen blev det inget mer, några minuter senare så blir de som en "attack" .
Man måste springa till toaletten , får världens magknip så man måste försöka andas, samtidigt som man håller på och svimmar av smärta och samtidigt försöka sitta upp.
Nej känslan är obeskrivlig och jag önskar inte denna smärta till någon.
Efter 1h på toaletten plus lite sömn och 2 tabletter så släppte det och jag fick tillbaka färgen i ansiktet, kunde dricka och vara uppe en liten stund till.
Så välkommen till min vardag.
Nu ska jag sova och hoppas på en bättre morgondag, vill verkligen kunna gå ut imorgon!!!
Kommentarer
Kommentarer

Trackback