REBECCA RYDBERG

FLYTT OM 2 DAGAR | 2014-08-25, 23:41:54

Åh saknar min blogg så mycket!!
Så fort höstkänslorna kommer så börjar jag känna det här behovet av att blogga!
Därför är planen att så fort jag flyttat ur lägenheten ( torsdag) så ska jag åka hem till huset , låna wifi , använda min dator och blogga om min sommar!!

Jag är mitt uppe i ett flyttkaos som man så fint kallar det, har varit deppig sen en vecka tillbaka.
Men låter det ta den tid det tar och säger sakta men säkert hejdå till min första och fina lägenhet!

Nu har jag precis packat ner alla mina kläder i kartonger och ska krypa till sängs( min härliga luftmadrass) för imorgon är det min lediga dag och jag ska börja den med att inventera tobak och göra min löpande inventering på konfektyren.

Efter det är det packa och springa ärenden samt träna för första gången på   3 månader! Efter det blir det småflytt till min fina vän som jag ska bo hos tills jag hittar min egen lägenhet 😍




Kommentarer
Kommentarer

Trackback