REBECCA RYDBERG

ULLARED | 2014-04-12, 15:44:58


Igår åkte vi till farmor och farfar och hälsade på!!
Så lunchade vi på pizza hut och körde butiksbesök på kvantum kungens kurva.
Sen åkte vi ner till Ullared, kom fram vid 20 tiden och åt middag på Harrys.
Sen kikade vi på let's Dance och sov.

Idag har jag och mamma sprungit runt på Gekås sen 08.00 imorse!!
Fick med mig massa fint och även min efterlängtade Helly Hansen jacka som jag hittade i en butik utanför 😍

Nu ligger jag och tjockar godis på hotellet, lyckas övertala mamma att åka hem ikväll redan så ni inväntar vi papi som är hos min faster innan vi kan åka:)
Vill hem och sova i min egen säng och inte vara runt folk 24/7 haha!

Men haft världens toppenvecka!!!
Och de jag köpte på Ullared är påskpresent från mami, love you!!


Kommentarer
Kommentarer

Trackback