REBECCA RYDBERG

THIS WEEK | 2014-04-24, 22:18:08

Igår så åkte jag och Malin ner till Stockholm, tog sin lilla tid efter att vi åkte runt runt runt runt.
Men vi hann precis dit och få frukostmackan, som vi skyndade för den mackan!!
Sen började svenska spel utbildningen, det var kvantum träff.
Det var väldigt lärorikt och roligt, vi var där hela dagen sen åkte vi hem på eftermiddagen :)
Känns så sorgligt att jag inte är kvar i höst, ena sekunden känns det så bra , andra känns det hemskt.

Sen idag var jag på postansvarigträff, gick bra första halvan sen ingen kommentar på andra.
Blev så trött så åkte till jobbet, blev ännu tröttare och åkte hem.
Lunchade med mamma och kände mig allmänt trött på allt och alla.
Men sen åkte vi till Valbo och jag köpte lite på MIO så då blev jag glad igen :D
Sen åkte jag till sjukhuset och fick ta lite allergiprovet, ska tilbaka igen imorogn.
Dom försöker utreda vad de var som hände på gymmet när jag fick åka ambulans.

Nu har jag precis haft BLU möte och jag har så SJUKT mycket att göra på blun... blir att ta tag i det på söndag.
Så vi får se hur jag ska hinna allt det här, har 2 uppsatser att skriva på en vecka.
Sällan jag skjuter upp allt!!!
 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback