REBECCA RYDBERG

SKÄRTORSDAG+LÅNGFREDAG | 2014-04-24, 21:58:01

Torsdagen var riktigt intensiv och stressig och höll på bryta ihop innan lunch på jobbet.
Men sen efter lunch så lugnade ner sig och jag fick mycket mer gjort.
Sen så stämplade jag äntligen ut och tog PÅSKLEDIGT!!
Firades såklart med fiesta med mina fina tjejer, förfest hos Evelina och sen Medina på allstar.
Hade det super mysigt och roligt!!

På fredagen så vaknade jag upp mindre pigg och låg och sov hela dagen.
Hann dock med en god påsklunch hemma hos familjen med massa gottigott.
Sen på kvällen så var det lillebrors överraskningsfest, vilken bra syster jag är ibland alltså.
Babyshower till ena och 18årsfest för andra!
Det var iallafall otroligt roligt, alla hans kompisar kom över och han blev lurad och överraskad.
När dom satt igång och festa så åkte jag till Johanna, vi skulle ha myskväll.
Slutade med piggelin, vodka och sourz och vidare till Classon och sen Lobby.

 
 
 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback