REBECCA RYDBERG

ÖVERRASKAR MINA VÄNNER | 2013-09-01, 21:11:20

Fredag augusti 16

När min vän Matilda äntligen smsade att alla mina fina tjejer var på plats så skjutsade mamma dit mig.
Planen var att Matilda hade en hejdåmiddag för hon åker tillbaka till USA på söndagen så skulle jag surprisa.
Det var nästan alla mina fina älsklingar som jag sakant så mycket!!
Så jag smyger fram bakom hörnet och Matilda säger " Eftersom jag ska åka så har jag en hejdåpresent till er"
Majas första tanke var " Ånej nu kommer en strippa"
Haha men det var bara lilla jaaaag!! 

Men det blev blandade reaktioner iallafall, först så stod alla bara och stirra på mig.
Vet inte om dom inte såg att det var jag eller om dom bara var chockade hahha!
Men Matilda som visste om att jag kom hem kom fram och kramade om mig iallafall.
Det var så roligt och jag var så nervös innan så jag stod och skakade!!
Men nu är vi återförenade och det var så himla himla himla bra!!
Så sekunden efter korkade vi upp champagne och mitt älskade relaxviiin så VAR FESTEN PÅ G!

Vid tolv slaget så åkte vi 3 bilar in till gävle för att inta Slick!
Det var precis som innan jag åkte, bara snyggare killar( tror det är för jag bara sett fula hela året)
Men vi dansade in på nattimmarna och sedan fick vi skjuts hem!
En toppen toppen toppen toppen kväll med ett lite oväntat avslut :)

Lovade och inte lägga upp den här bilden på en av personerna haha så fick bli en sån här bild!

Back with my crazygirl!!!

Matilda som åkte till USA på söndagen ♥
 
 
 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback