REBECCA RYDBERG

MY FIRST WEEK BACK HOME | 2013-09-01, 21:39:57

Måndagen sov jag ut på och sedan lunchade jag med Johanna och Frida på livingroom.
Träffade på massa trevliga människor såklart!!
Men vi åt gott och snackade massa skit och jag fick lite uppdatering om "allt" som hänt här medans jag var borta.
Sen på eftermiddagen så åkte jag in till jobbet och hämtade mamma.
Så skulle jag fika med André men blev alldeles för trött så slocknade på soffan!

Tisdagen gjorde jag inte så mycket under dagen men sen på kvällen så var det dags för livingroom mys igen!
Började med att skypa med min saknade vän Emma i USA, vill bara åka tillbaka och få tillbaka det livet när vi pratar!!
Men efter fått höra allt gossip därifrån så cyklade jag ner till Livingroom och mötte upp mina fina tjejer!
Vi tänkte ta vara på de sista sommarkvällarna så vi drack rosé och goda drinkar på uteserveringen.
Pratade en massa skit och sen bara njöt njöt njöt!

Onsdagen så åkte jag hem till Evelina och Fredrik för brunch, färskt bröd, leverpastej och pannkakor!!
Fick sällskap av Karin och Emma också så hade vi mys brunch framför svenska hollywood fruar :)
Efter det åkte jag och skjtusade bror till skolan, sen hem och fixa mig!!
Mötte upp André på waynes för catch up innan han flyttar till Växsjö!!
Så åt min efterlängtade waynes sallad, den var mycket mycket god :)
Och det var kul och träffa André igen efter ett år!!

Torsdagen så var mamma ledig men jag sov fortfarande långt in på dagen.
Men sen åkte vi till valbo för att fixa Martins telefon och fixa datasladd till mig.
Efter det så lämnade vi av Martin så åkte jag och mami vidare till Avesta.
Tog en fika med min fina syster på stan, sen shoppade vi lite på H&M och Vero moda!!
Efter det så åkte vi en snabbis hem till Linn för att kika på hennes nya lägenhet :)
Sen så skyndade vi oss hem, jag bytte om och åkte och plockade upp Matilda.
Så åkte vi till Jernvallen för att se SIF-AIK, en match jag trodde AIK lätt skulle vinna men dom förlorade!!
Det var en sån galen känsla och sitta där, i Sandviken, på Jernvallen!

Jag kommer ihåg hur ofta jag och Matilda brukade vara på Jernvallen.
Antingen spelade vi fotbollsmatch eller så satt vi och frös och tittade på alla killar som spelade.
Jag tror inte vi en enda vecka under högstadiet inte spenderade minst en kväll på Jernvallen.
Anledningen var för det mesta just killar, det var alltid någon där vi absolut var tvungen att titta på haha!


 
 
 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback