REBECCA RYDBERG

FREDAGSMORGON - GOD MORGON SVERIGE | 2013-09-01, 20:54:40

Svensk frukost!!
Somnade vid 12 tiden på kvällen men vakande upp pigg som en lärka 07.00 på fredagsmorgonen..
Mamma hade redan saknat mig när hon vaknade så hon kom vid 09.00 haha!
Men vi åt iallafall en god, SVENSK frukost, det var så mumsigt!!
Morfars hemmagjorda äppelmos, färska hallon och gomorgon juice, mumms:)

Efter frukosten så packade vi in alla mina saker och åkte till min syster i Avesta.
Hämtade upp resten av mina väskor samt lunchade på vår favvorestaurang, kinaaaa!
Sen rullade vi bilen hemåt och jag började packa upp och mamma började tvätta.
Efter de packade vi in oss i bilen igen så åkte vi runt i Gävle, skulle försöka hålla mig hemlig tills kvällen.
Så vi åkte runt och tittade på bilar åt mamma , men med hennes inställning" Jag vill inte ha en BMW"
Aja sen blev det dusch och fixx och bara invänta ett efterlängtat sms från Matilda!


 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback