REBECCA RYDBERG

FINMIDDAG OCH BESÖK AV SYSTER | 2013-09-15, 18:03:15

På torsdagen så kom mamma och hämtade mig i Uppsala efter att jag missat mitt tåg.. med 10 sekunder.
Så vi passade på att ta en tripp till LAger 157 som tydligen öppnat där :)
Fick med mig ett par jeans och två tröjor, var lite besviken faktiskt!!
MEn men sen åt vi god middag på Gävlebro innan vi fortsatte vidare hemåt och jag somnade DIREKT!

Fredagen var det upp med tuppen och iväg för en jobbdag.
Jag var pepp ffaktiskt, efter allt jag lärt mig på utbildningen så kändes det roligt att få gå till butiken igen.
Lyckades också klara det mesta av det jag skulle utan att fråga Emma hela tiden haha!
Slutade vid 16 men stannade en extra halvtimme för att hinna snygga till inför helgen.
Sen åkte jag och mami hem där Linn satt och väntade på oss.

Finbesök av syster firades med hummer, färska räkor, kräftor, champagne och vitlöksbröd. 
Vattnas i munnen bara jag tänker på det!!
Så vi hade en perfekt middag och en perfekt familjekväll som avslutades med spelet " Med andra ord"
Sen slog jag igen mina ögon innan 22.00, en fredag??? 
GALET!
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback