REBECCA RYDBERG

BACK TO WORK :) | 2013-09-02, 23:12:31

I söndags så kikade jag på andra filmen av snabba cash!
Sen kom min syster och hennes boyfriend på besök. 
Vi åkte hela familjen in till Gävle för att gå på Snabba Cash 3 , den var grymt bra!!
Jag gillar första bäst men sista var bra också, förutom att snyggingen var med för lite!!
MEn men , efter bion så gick vi och åt supergod mat på helt enkelt, nom nom!
Allt i min blogg handlar typ om mat just nu känns det som, mat och att jag åker till gävle.
Tror jag kört vägen mellan Sandviken och Gävle minst 1 gång per dag sen jag kom hem... 
Aja när vi kom hem tog jag en promme runt Sandviken och sen hämtade jag min bil hos Johanna.
Behövde rensa tankarna och Sandviken bjöd på tomma gator som vanligt, perfekt!

Idag körde jag min first oficial day då på Ica efter ett år away!
Emma fick lära upp mig från grunden så jag var hennes svans hela dagen kan man säga.
Men det var faktiskt riktigt roligt och jobba, saknat tempot lite .
Så ja it feels good to be back, for now!
Dock så hade jag önskat att ICA körde på flexibla tider, vill inte börja så tidigt som jag gör hela tiden..
Hört talas om sömn?? Well I miss my beautysleep alreaaady :D
 


 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback