REBECCA RYDBERG

WORLDCUP + SIDNEY SAMSON | 2013-10-22, 20:13:45

Fredagen tillbringades på Göransson Arena med mina bästavän!!
Det var så himla myyysigt, vi drack rosé och kikade på bandymatcherna.
Men sen dagen efter var det inte lika kul när jag skulle upp och jobba första helgpasset på hundra år, var galet nervös!
Dock 1h senare när jag insåg hur tråkigt det var så sög det!!
Jag har faktiskt alltid kul på jobbet och tiden går fort men just helgen.... fyfaraooo!

Slutade vid 22 på lördagen och skyndade mig hem, bytte om och fick skjuts till Linnea.
Där var mina älskade brudar, fulla och galna, redo för LOBBY!!!
Sidney Samson, riverside MFK!
Så en snabb och effektiv förfest senare slirade vi ner på lobby och hade GALET roligt!!
När dom stängde köpte vi med oss kebab och körde efterpartiiiie hos Johanna och Eric.
Dock somnade jag och Johanna sött i sängen med kläder och rubbet 30 min senare haha!

Sen söndagen jobbade jag på igen, fick jobba över också för en blev sjuk... men survived!!!!
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback