REBECCA RYDBERG

VINMYS OCH FÖDELSEDAGSFIRANDE! | 2013-10-22, 20:02:00

I veckorna jobbade jag på som vanligt, lever inte längre på vardagarna utan bara jobb!!
4 oktober var det ju kanelbullensdag också, såna dagar älskar jag att jobba  på ICA.
Fanns massa mumsiga bullar och trycka i sig på rasten♥
Fredag då hade jag mysmiddag med Viviane och Vickan!!
Efter de plockade vi upp Linnea så åkte vi hem till Emma för lite Idolmys♥

Sen på lördagen så kom mormor och morfar upp så myste vi lite med dom under dagen.
Vid 5tiden åkte jag in till gävle för att träffa alla från jobbet hemma hos Linda för tacomys och födelsedagsfirande!!
Det var en riktigt trevlig och rolig kväll som avslutades på Allstar :)

Söndagen blev de bakishäng och sen följde jag med Mami på Martins innebandymatch.
Han fick x antal utvisningar och spelade inte ens sista perioden, thats my boy!
 
 
 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

linda

Haha tur du inte la upp den bilden vi tog :D

Svar: Vad tog vi för bild???:o
Rebeccamanda*

2013-10-23 @ 23:26:36
URL: http://tabortallaord.blogg.se
Trackback